Vrijwilligers

Onze vereniging draait op de inzet van onze vrijwilligers. Met meer dan 20 personen zorgen zij er voor dat de kinderen elke week weer een leuk programma hebben, en dat de kampen en andere activiteiten georganiseerd worden. Elke vrijwilliger heeft een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) en we proberen dat alle stafleden de basis kwalificatie van Scouting Nederland beschikken. Daarnaast hebben enkele vrijwilligers EHBO/BHV certificaten. De leeftijd varieert van 17 jaar tot 40+, met diverse achtergronden.

Is er voor jou een uitdaging om scouting/survival technieken onder de knie te krijgen en dit aan kinderen te leren? Doe je een studie en heb je nog uren te besteden aan vrijwilligerswerk?
Dan zijn we op zoek naar jou! En als iedere week een probleem is vanwege studie of werk, dan is er uiteraard altijd de mogelijkheid om tweewekelijks aanwezig te zijn.
Elk jaar hebben we een speciaal weekend voor de stafleden, en hebben we voor alle vrijwilligers aan het einde van het seizoen een barbecue en een bedankje.

We hebben daarnaast ook nog vacatures waarbij de vereniging en/of stichting ondersteund, zonder dat je rechtstreeks met de kinderen te maken hebt. Want dat kan natuurlijk ook!

Laat je uitdagen! Interesse? Neem dan contact met ons op.