De SpinelOns clubhuis

De Spinel is eigendom van Scouting Prinses Irene en wordt door ons gebruikt. In de eerste plaats door onze eigen speltakken op de zaterdagen. Ook voor kampen van eigen speltakken.
Het gebouw is daarnaast enkel te huur tijdens de zomerperiodes, dit in verband met het gebruik van het gebouw door de weeks door een school, en doordat onze eigen speltakken op zowel vrijdagavond als zaterdag heel de dag aanwezig zijn.

Ons gebouw is beschikbaar voor scoutinggroepen, basisscholen en jeugd verenigingen in de zomerperiode. Denk hierbij aan een zomerkamp of schoolkamp/activiteit.

Het gebouw is te huur voor maximaal 85 personen. Ons gebouw is voorzien van 2 complete keukens, 4 toiletten, 2 douches en 1 grote wasbak met 4 kranen. We hebben 2 grote lokalen van 100m2. 1 kleiner lokaal van 30m2 voorzien van koelkast, spoelbak en gasstel. Daarnaast is er een aparte stafruimte die voorzien is van keukenblok met elektrische oven met gasstel en spoelbak, koelkast, magnetron en koffiezet apparaat.

Bij het gebouw zit een groot terrein, met een groot grasveld en een kampvuurkuil. Ons complete terrein is voorzien van hekwerk.

Verhuurprijs: € 4,25 per persoon, per nacht. (minimum van € 85,- per nacht (20 personen)).
Gas en elektriciteit: werkelijk verbruik tegen de tarieven zoals die geldig zijn op het moment van huur.
Pionierhout: € 5,- per weekend / € 10,- per week, zolang het beschikbaar is.
Borgsom: vanaf € 100,- voor aanvang van het kamp. De borg krijgt u teruggestort nadat alles gecontroleerd en in orde bevonden is bij het verlaten van het gebouw.

Voor de beschikbaarheid: controleer de agenda aan de rechterzijde

Verhuurkalender

Verhuur aanvraag

Neem contact op om een verhuuraanvraag te doen