Handige informatieEnkele praktische zaken op een rij

Hieronder staan de meest voorkomende vragen. Daarnaast hebben wij een informatie/introductie boekje beschikbaar en het huishoudelijk reglement.
Mochten er alsnog vragen zijn, stel ze gerust door een bericht te sturen.

Afmelden

Om te zorgen dat een opkomst aansluit bij het aantal aanwezigen kinderen, vragen wij u vriendelijk om uw kind op tijd af te melden. Dit kan via een e-mail naar de betreffende speltak of een SMS/Whatsapp bericht naar de teamleider.

Scouts Online

Scouts Online is het ledensysteem van Scouting Nederland. Hierin worden alle ledengegevens op een veilige manier bijgehouden.

Deze gegevens zijn zelf in te zien en bij te werken. Zorg ervoor dat alles altijd up-to-date is.

Naar Scouts Online

iScout

We sturen veel van onze informatie via een e-mailsysteem genaamd iScout. Het kan wel eens voorkomen dat deze mails in de ongewenste berichten beland.

Controleer daarom regelmatig de ongewenste berichten en voeg de afzender toe aan het adresboek.