Scouts (11-15 jaar)

Ben jij tussen de 11 en 15 jaar? Dan ben jij een scout! De scouts troep is, bij ons op Scouting Prinses Irene, een gemengde groep. Dat wil zeggen dat wij met jongens en meisjes draaien.
Bij de scouts leer je van alles helemaal zelf te doen: koken, stoken, pionieren, tochten, spellen, creatieve dingen en natuurlijk op kamp gaan. Je maakt samen met de andere scouts deel uit van een troep en binnen die troep zijn er kleine groepjes, die patrouilles genoemd worden. Bij descouts leer je leiding te nemen en misschien word je wel assistent-patrouilleleider (APL) of zelfs Patrouilleleider (PL)!

De opkomst van de scouts is iedere zaterdag van 14.00 tot 16.30 met soms een uitloop tot 17.00.